Vsebina vaše košarice

ISKANJE PO TRGOVINI:

Elektronska obvestila

Prijavite se na elektronska obvestila in bodite obveščeni o novostih.

Novice

Ponedeljek, 24. julij 2017

Umrl je Janez Kavčič

Prijateljem založbe, ljubiteljem domače zgodovine in kulturni javnosti sporočamo žalostno vest, da je v 73. letu umrl Janez Kavčič. Dolga leta redn...

Več

Kje nas najdete

Kosovelova ulica 31, Idrija

Vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe se izvrši pismeno na e-naslov ponudnika abc@abc-merkur.si. Stroški, ki nastanejo zaradi odstopa od pogodbe, bremenijo kupca. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago se mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen v primeru, če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala brez krivde kupca. Nepoškodovana in nespremenjena mora biti tudi originalna embalaža izdelka. Vračilo vplačanega zneska ali del tega se izvede takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo kupnine se izvrši na transakcijski račun kupca.

V primeru vračila blaga zaradi reklamacije je potrebno na naslov ponudnika poslati reklamacijski zapisnik. Če je reklamacijski zahtevek upravičen, ima kupec pravico do izbire drugega izdelka iz ponudbe, zahteve za dobropis ali zahteve za vračilo kupnine.

Kadar reklamacijskega zahtevka zaradi okvare izdelka ni mogoče rešiti nemudoma, ponudnik sestavi reklamacijski zapisnik in blago pošlje na analizo, ki potrdi ali zavrne razloge za uveljavljanje reklamacijskega zahtevka. Stroške analize krije ponudnik samo v primeru, če je reklamacijski zahtevek upravičen, v nasprotnem primeru te stroške poravna kupec sam.

Vsak vrnjeni izdelek je kupec dolžan poslati po pošti na lastne stroške. Pošiljke z odkupnino ne bodo prevzete.

Če kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi (po pogodbi je to Pošta Slovenije). To stori tako, da za paket še pred prevzemom izpolni Zapisnik o poškodovani pošiljki (obrazec je na voljo na pošti). Skupaj z dostavno službo bo poskrbljeno, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 


Novo v trgovini

Notni zvezek A4 - široko črtovje

Notni zvezek - široko črtovje - razmik med črtami 4 mm - format A4Posebej primeren za učence od 1. do 4. letnika predmeta Nauk o glasbiNa voljo v ze...

Spletna cena: 3,00 €

Zoltan Peter - Etude

33 enostranskih etud za klavir / 33 one-page etudes for piano
Zbirka 33 Enostranskih etud za klavir je stvaritev pianista, profesorja klavirja,...

Spletna cena: 20,00 €

Bojan Glavina - 12 malih preludijev za klarinet in klavir

BOJAN GLAVINA je diplomiral na Akademiji za glasbo v Ljubljani iz orgel pri prof. Hubertu Bergantu in iz kompozicije pri prof. Marku Mihevcu. Opravil ...

Spletna cena: 20,00 €

Spletno trgovino poganja - Moja Košarica