Vsebina vaše košarice

ISKANJE PO TRGOVINI:

Elektronska obvestila

Novice

Sanje Draga Misleja Mefa ujete v knjigi
Sreda, 10. julij 2024

Sanje Draga Misleja Mefa ujete v knjigi

V knjigo ujete sanje Mefa Založba Bogataj in Drago Mislej Mef sta v torek, 9. julija, najprej v Ljubljani in potem še v Izoli, predstavila knjigo...

Več

Kje nas najdete

Vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe se izvrši pismeno na e-naslov ponudnika abc@abc-merkur.si. Stroški, ki nastanejo zaradi odstopa od pogodbe, bremenijo kupca. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago se mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen v primeru, če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala brez krivde kupca. Nepoškodovana in nespremenjena mora biti tudi originalna embalaža izdelka. Vračilo vplačanega zneska ali del tega se izvede takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo kupnine se izvrši na transakcijski račun kupca.

V primeru vračila blaga zaradi reklamacije je potrebno na naslov ponudnika poslati reklamacijski zapisnik. Če je reklamacijski zahtevek upravičen, ima kupec pravico do izbire drugega izdelka iz ponudbe, zahteve za dobropis ali zahteve za vračilo kupnine.

Kadar reklamacijskega zahtevka zaradi okvare izdelka ni mogoče rešiti nemudoma, ponudnik sestavi reklamacijski zapisnik in blago pošlje na analizo, ki potrdi ali zavrne razloge za uveljavljanje reklamacijskega zahtevka. Stroške analize krije ponudnik samo v primeru, če je reklamacijski zahtevek upravičen, v nasprotnem primeru te stroške poravna kupec sam.

Vsak vrnjeni izdelek je kupec dolžan poslati po pošti na lastne stroške. Pošiljke z odkupnino ne bodo prevzete.

Če kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi (po pogodbi je to Pošta Slovenije). To stori tako, da za paket še pred prevzemom izpolni Zapisnik o poškodovani pošiljki (obrazec je na voljo na pošti). Skupaj z dostavno službo bo poskrbljeno, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 


Novo v trgovini

Jerneja Ferlež - Gnezda

Zbirka kratkih zgodb Gnezda je literarni prvenec avtorice Jerneje Ferlež, ki prihaja iz Maribora. Nastal je tako rekoč v enem zamahu na rezidenci Zalo...

Spletna cena: 28,00 €

Vladimir Lovec - Epistola

za violino in klavir
S svojim glasbenim znanjem, široko razgledanostjo in čutom do mladih je Vladimir Lovec pri mnogih svojih učencih vzgojil trajn...

Spletna cena: 20,00 €

Vladimir Lovec - Preludij in Caprice

za violino in klavir
Vladimir Lovec je bil eden najpomembnejših sooblikovalcev glasbe kulture slovenske Istre v času njene vsesplošne preobrazbe po...

Spletna cena: 20,00 €

Spletno trgovino poganja - Moja Košarica